søndag den 8. april 2012

Håndbold

Hejsa! ;-)

Så er ferien snart ved at være slut, og skolen begynder igen..
Jeg er begyndt at forberede mig på eksamen, så derfor har jeg ikke så meget tid til at blogge. Desværre. :-(
MEN derfor har jeg valgt at jeg vil kort fortælle jer omkring den fede oplevelse jeg havde i fredags!
Jeg var inde i Jyske Bank Boxen, som ligger i Herning, for at se herre landsholdet i håndbold spille. Det var mega fedt! :-D
Bagefter kunne man få autografer fra spillerne, og jeg fik dem alle! ;-)
Jeg fik dog "kun" taget et billede med 1 af spillerne..





Anders Eggert og Mig.









Han er så flink! Han er helt klart blevet en af mine yndlings spillere nu! ;-)


Jeg håber I har haft en rigtig god ferie, og at I vil nyde den sidste dag i morgen. Jeg har desværre nogle lektier at lave, men det skal jo nok gå alt sammen. ;-)




8 kommentarer:

  1. Hvordan fik du alles autografer? (-;
    Btw. Fed blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Efter kampen, lavede de en afspæring hvor spillerne gik rundt inde i. Så stod tilskuerne uden for den, og så gik de rundt og gav autografer. ;-)

      -Mange tak! Det er jeg glad for at høre! :-)

      Slet
  2. Så også godt afspæringen, men troede ikke det var noget. Øv! Men har du så fået Hans Lindbergs autograf? Snyd hvis du har <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Var du der også?? :-D
      Nej.. Han gik meget hurtigt! Men han er også den eneste jeg ikke fik af. ;-)

      Slet
  3. Når okay, men så kan jeg gætte at du fik Niklas Landins autograf, og det er bare for snyd! Haha :-D
    Og ja jeg var der også, det var så fedt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja det gjorde jeg! ;-)
      Men jeg stod også og ventede på det i 1 time.. :-)

      Slet
    2. Hvor er du heldig! (-:

      Slet
  4. Hvor er du heldig! (-:

    SvarSlet